"היינו אמורים להזדקן יחד": מאיר תמרי הי"ד הובא למנוחות

בנצי לייזרוביץ 1 Comment on "היינו אמורים להזדקן יחד": מאיר תמרי הי"ד הובא למנוחות

מאות ליוו את מאיר תמרי הי"ד בדרכו האחרונה, אלמנתו טל ספדה: "היינו אמורים להזדקן יחד". ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן: "הרצח הזה היה יכול להימנע, תסתכלו לנו בעיניים, תסגרו את המחסומים"

Family and friends at the funeral of Meir Tamari who was fatally wounded in a terrorist shooting attack near Hermesh yesterday, May 31, 2023. Photo by Shir Torem/FLASH90 *** Local Caption *** äìååéä èøåø éøé øöç âåôä צילום: Shir Torem/FLASH90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בבית העלמין סמוך לישוב שקד הובא למנוחות מאיר תמרי הי"ד, אב ל-2 פעוטות, שנרצח אמש (שלישי) בפיגוע סמוך ליישוביו מגוריו חרמש שבשומרון. תמרי, בן 32, הותיר אחריו אישה ושני ילדים בני 3 ושנה. מאות בני אדם ליוו אותו בדרכו האחרונה. בהלוויתו של מאיר ספדו הרב שמואל אליהו רב העיר צפת עיר מגורי הורי מאיר, ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, רב צפון השומרון הרב ראובן עוזיאל, שרת ההתיישבות אורית סטרוק, דודו של מאיר הרב שניאור הלמן ואלמנתו טל.

אלמנתו טל קראה בבכי: "במקום לברך אותך ליום ההולדת אנחנו קוברים אותך. זו מציאות בלתי הגיונית. הילדים לא יזכו לראות אותך עוד. היינו אמורים להזדקן יחד ולחיות יחד, נשאר לי רק לקוות שאצליח איכשהו להנחיל את הערכים שלך לילדים".

רבה הראשי של העיר צפת, הרב שמואל אליהו ספד: "דמים בדמים נגעו – הדמים של משפחת הורגן נגעו בדמים של משפחת תמרי, דמים שנשפכו לשווא. באנו לשומרון בדבר ה', ואלוקים לא חוזר בו. עם ישראל בצמיחה 'צדיק כתמר יפרח'. צריך להגיד לערביי הסביבה, הרמתם יד על מאיר – הרמתם יד על מי שאמר והיה העולם, הרמתם יד על בנו האהוב של הקב"ה. אנחנו עם ישראל, משפחת המוות, האלמנה – ואומר לך בדמייך חיי. כולנו כואבים וכולנו אתכם והו' איתנו – אל תיראו".

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן: "מאיר אחינו הקודש. מאיר אחינו האהוב. אנחנו עומדים כאן בטלטלה עמוקה, בזעם גדול ובתסכול שאין כמותו. נפלת חלל במערכה הכבדה על ארץ ישראל בתקופה של הפקרות ביטחונית וחולשות פנימיות. מאיר היקר חיית באושר עצום עם טל בחרמש בצפון השומרון, בחוד החנית של ההתיישבות בארץ ישראל. אבא מסור לילדך המתוקים עלמא ויהב, צמחתם ופרחתם כאן באדמת הקודש של צפון השומרון. נכנסתם לביתכם רק לפני חודשיים, והתעקשת לרכוש ולא לשכור לא זמני אלא קבוע ושכנעת אחרים לעשות כמותך. אהבת את ארץ ישראל בכל נפשך – חלוץ, אידיאליסט אמיתי.

דרישה נחרצת בשומרון לנוכח הטרור: "לצאת לחומת מגן 2"

"אנו עומדים כאן כולנו וזועקים לראש הממשלה, שר הביטחון וכל השרים שלנו, אנו התרענו וזעקנו – הרצח הזה היה יכול להימנע. הסתכלו לנו בעיניים – למה לא סגרתם את כל המחסומים הביטחוניים? למה לא יצאתם למבצע ביטחוני? למה לא אספתם את הנשק? אנו תובעים מכם תשובות. דם יהודי לא יכול להיות הפקר לא בשומרון ולא בתל אביב – תנו תשובות".



1 תגובות

מיין תגובות